ח"כ זוהר: "לא פריימריז ולא רשתות חברתיות יסיטו אותי מדאגה לכבודו של בורא עולם"

    ישראל פריי 1 Comment on ח"כ זוהר: "לא פריימריז ולא רשתות חברתיות יסיטו אותי מדאגה לכבודו של בורא עולם"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) הדף ב'קול חי' את הביקורת הקשה שמוטחת בו עקב הצעת החוק לאיסור פתיחת עסקים בשבת, שהצליח להעביר אמש בוועדת השרים לענייני חקיקה. "לא מתרשם מהביקורת של כמה אנשים מתל אביב". אמר למוטי לביא בתכנית הבוקר.

    "אני רואה עצמי כיהודי גאה. מדינת ישראל נבנתה על יסודות התורה, על הנפנוף בתנ"ך של בן גוריון. האמונה בקב"ה עומדת לנגד עיני, עתידו של עם ישראל בארץ הקודש. מי שקצת פוקח עיניים, מבין כמה אנחנו צריכים במקום הזה שמירה של הקב"ה".

    ח"כ זוהר המשיך להשמיע דברי אמונה, בלתי צפויים לאיש ציבור שאינו נמנה על המגזר הדתי-חרדי: "מה בסך הכל השי"ת ביקש, שנכבד אותו, יש יום אחד בשבוע של מנוחה. תוקפים ומבקרים אותי אבל אני שלם לחלוטין עם הדבר הזה. אינני לא שוקל את צעדיי ע"פ שיקולי פריימריז או התקפות בפייסבוק".

    "הייתי בעברי חבר מועצה וסגן ראש עיריית קרית גת. פגשתי באוכלוסיות השונות, זיהיתי שלכולם יש מטרה לשמור על המדינה יהודית ודמוקרטית. יש מיעוט קטן בעם שרוצה מדינה ישראלית ודמוקרטית. אני מאמין ואלחם על הרעיון היהודי. צברתי מעט ניסיון בחיים וגיליתי שכל הקיום שלנו כאן מורכב, יש לנו המון עזרה מלמעלה, מסכן מי שלא מבין את זה. האמונה היא דבר אישי. אנשים מתחברים אליה באופן טבעי".

    זוהר התעקש כי לא ייתן לקמפיינים נגדו לשנות את עמדתו: "אין מי שיוכל להסיט אותי מהאמונה בקב"ה, לא פריימריז ולא פייסבוק. אני דבק בדרך שלי, לפי היהדות וכבודו של בורא עולם".



    1 תגובות

    מיין תגובות